Reklamni materijal za nova preduzeća
Reklamni materijal za nova preduzeća igra važnu ulogu u njihovom predstavljanju na tržištu.
Pokretanje novog preduzeća je uzbudljiva, ali i pomalo zastrašujuća avantura! Sve počinje od originalne ideje. Da bi protekle godine i godine planiranja i preračunavanja kako bi se prikupili potrebni resursi i stvorio tim od poverenja.
Time je posao osnivanja novog preduzeća završen, ali sledi dokazivanje kvaliteta proizvoda i usluga potrošačima. Odnosno, očekuje vas borba sa jakom konkurencijom. U tome najveću pomoć može vam pružiti dobra reklama.
Koliku moć ona ima najbolje pokazuju statistički podaci. Naime, bez promovisanja čak 50 odsto novoosnovanih kompanija propadne u roku od 4 godine, bez obzira na ideju i zalaganje zaposlenih. Stručnjaci otkrivaju da je razlog za to nedovoljna prepoznatljivost ponude.
Kako je reč o kompaniji koja tek treba da ostvari dobit i uspeh, budžet za marketing je, sigurno, prilično ograničen. Što je, zapravo, treći najizazovniji aspekt sa kojim se nova preduzeća susreću, odmah nakon stvaranja ideje i pronalaženja radnika.
Nije redak slučaj da kompanije troše ozbiljne količine novca za radio i TV reklame, kao i skupe bilborde. Time neće brzo privući potrošače. Dok će neverovatnom brzinom nestati finansije, jer ovaj vid oglašavanja zahteva stalna ulaganja. Srećom, postoji promocija za koju je dovoljno jednom da izdvojite novac. U pitanju je promotivni materijal u okviru budžeta.
Šta određuje reklamni materijal za nova preduzeća?
Pre nego što se zaputite u potragu za odgovarajućim reklamnim materijalom, morate da razmotrite određene stvari. To znači da trebate da uzmete u obzir ciljnu grupu, kao i ukupni cilj kompanije. Zatim, da se upoznate sa pravilima i zakonom o oglašavanju.
Reklamni materijal za nova preduzeća zavisi, pre svega, od ciljne grupe. Jer, sigurno neće biti isti promo proizvodi za kompanije čija je ponuda orijentisana na mlađu populacija sa onima koje su okrenute starijim, poslovnim ljudima.
Takođe, važan korak jeste da sagledate svoju konkurenciju. Posmatrajte kako oni to rade i potrudite se da predstavite nešto novo, jedinstveno. Budite korak ispred konkurencije kako biste privukli pažnju potrošača. Istovremeno, fokusirajte se na cenu, kvalitet i uslugu koju nudite.
Koji je najpovoljniji promotivni materijal za nova preduzeća?
Kancelarijski pribor je sastavni deo svakog poslovanja. Te je i reklama na njemu najbolji izbor sa nova preduzeća. S obzirom da se koriste svakodnevno hemijske olovke su, naročito, efikasne. Srećemo ih svugde – na radnim stolovima zaposlenih, poslovnim sastancima, seminarima, prilikom potpisivanja ugovora, ali i u kućnim uslovima.
Krasi ih izuzetna trajnost, tako da nema potrebe da iznova ulažete u ovaj reklamni materijal. Dovoljno je samo da zamenite minu i brendiranu olovku možete ponovo koristiti. Još jedna prednost jeste niska cena. Upravo ona daje sigurnost da predviđeni budžet nećete prekoračiti.
Nemojte da zaboravite na promotere!
Da bi podela promotivnog materijal bila efikasnija potrudite se da i promoteri predstavljaju vaše preduzeće. To ćete postići garderobom sa vašim logotipom. Promotivni kačketi i promotivne majice uvek su dobitna kombinacija. Ne samo da pružaju velike mogućnosti za jasnu reklamu, već su odlično sredstvo komunikacije sa potrošačima.
Njihovim izborom odajete utisak vrhunskog profesionalizma. Što je veoma značajno za kreiranje imidža kompanije koja tek počinje svoje poslovanje.
Reklamni materijal za nova preduzeća možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.